ügyfélszolgálati és kormányablak feladatok ellátása (Solt)

A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal vezetője pályázatot hirdet a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény 83. § (1) bekezdése alapján a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Kalocsai Járási Hivatal Kormányablak Osztályánál ügyfélszolgálati és kormányablak ügyintézői munkakör betöltésére.

Főbb feladatok

  • A fővárosi és vármegyei kormányhivatalok szervezeti és működési szabályzatáról szóló 15/2024. (VI.28.) KTM utasítás 70. pontja alapján ügyfélszolgálati és kormányablak feladatok ellátása.
  • A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Kalocsai Járási Hivatal Kormányablak Osztálya feladat- és hatáskörébe tartozó hatósági eljárások vonatkozó jogszabályok szerinti lefolytatása országos illetékességgel (kérelmek elbírálása, hatósági eljárások lefolytatása, hatósági döntések előkészítése, ügyiratkezelés, közhiteles nyilvántartások vezetése, ügyfélszolgálati feladatok ellátása, kérelmek befogadása és továbbítása az illetékes hatósághoz).

Munkakör betöltésének feltételei

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
  • Erkölcsi bizonyítvány
  • Felsőoktatásban szerzett végzettség, vagy érettségi végzettség
  • Egyéb pályázati előnyök: Közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat
  • B” kategóriás jogosítvány, legalább 1 éves járművezetői gyakorlat

Illetmény és juttatások

  • A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény, valamint a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • integrált ügyfélszolgálatban szerzett szakmai gyakorlat vagy egyéb közigazgatási gyakorlat.
  • a fővárosi és vármegyei kormányhivatalokról, valamint a járási (fővárosi kerületi) hivatalokról szóló 568/2022. (XII. 23.) Korm. rendelet 23. §-a szerinti kormányablak ügyintézői vizsga
  • közigazgatási szakvizsga/közigazgatási tanulmányok szakirányú továbbképzés

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások

  • 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti részletes fényképes szakmai önéletrajz
  • hatósági bizonyítvány, amely igazolja, hogy a kormányzati szolgálati jogviszonyt létesíteni szándékozó személy büntetlen előéletű, illetve nem áll kormánytisztviselői foglalkozástól eltiltás hatálya alatt
  • iskolai végzettséget igazoló okmányok másolatai
  • az egyéb pályázati feltételek meglétét igazoló okmányok, illetve azok másolatai
  • aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában szereplő személyi adatainak, a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, megismeréséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén pályázati anyaga elbírálás nélkül, automatikusan törlésre/visszaküldésre kerül),
  • A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Takáts Krisztián osztályvezető nyújt a +36-78/795-250 telefonszámon.

Állás adatai

Állás azonosító: 1237
Pozíció pontos megnevezés: ügyfélszolgálati és kormányablak feladatok ellátása (Solt)
Munkavégzés helye: 6320 Solt, Béke tér 2.
Jogviszony típusa: Határozatlan idejű
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2025.06.25.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: ügyfélszolgálati és kormányablak feladatok ellátása (Solt)