munkavédelmi hatósági feladatok ellátása
Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal vezetője a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény 83. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Foglalkoztatási, Foglalkoztatás-felügyeleti és Munkavédelmi Főosztály Foglalkoztatás-felügyeleti és Munkavédelmi Ellenőrzési Osztályánál munkavédelmi hatósági feladatok
ellátására.
Főbb feladatok
- A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal, mint munkavédelmi hatóság hatáskörébe a munkavédelemről szóló 1993. XCIII. törvényben és egyéb külön jogszabályokban meghatározott feladatok, így különösen közérdekű bejelentések és panaszok felvétele, munkavédelmi hatósági ellenőrzés és munkavédelmi hatósági eljárás lefolytatása, foglalkozási megbetegedés gyanú és munkabaleset kivizsgálása, tanácsadás, tájékoztatás, nyilvántartás vezetés, stb.
Munkakör betöltésének feltételei
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Gépjárművezetői engedély,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- készenléttel kapcsolatos feladatok ellátásának vállalása,
- felsőoktatásban szerzett agrár-, műszaki, orvos- és egészségtudományi, természettudományi képzési területen szerzett, a feladathoz kapcsolódó szakirányú végzettség és legalább középfokú munkavédelmi
- szakképesítés, vagy
- felsőoktatásban szerzett szakképzettség és felsőfokú munkavédelmi szakképesítés,
- Egyéb követelmény: a jelölt a kinevezéstől számított hat hónapon belül vállalja az irányadó jogszabályban meghatározott hatósági ellenőrzésre jogosító vizsga letételét (hatósági ellenőrzésre jogosító vizsga (320/2014. (XII.13.) Korm. rendelet)
Illetmény és juttatások
- A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény, valamint a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Munkakör betöltése során előnyt jelent
- közigazgatási gyakorlat
- helyszíni ellenőrzési gyakorlat
- munkavédelem terén szerzett munkatapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások
- 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti részletes fényképes szakmai önéletrajz
- hatósági bizonyítvány, amely igazolja, hogy a kormányzati szolgálati jogviszonyt létesíteni szándékozó személy büntetlen előéletű, illetve nem áll kormánytisztviselői foglalkozástól eltiltás hatálya alatt
- iskolai végzettséget igazoló okmányok másolatai
- az egyéb pályázati feltételek meglétét igazoló okmányok, illetve azok másolatai
- aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában szereplő személyi adatainak, a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, megismeréséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén pályázati anyaga elbírálás nélkül, automatikusan törlésre/visszaküldésre kerül),
- A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Kasztory Péter Ferenc a Foglalkoztatás-felügyeleti és Munkavédelmi Főosztály Foglalkoztatás-felügyeleti és Munkavédelmi Ellenőrzési Osztály vezetője nyújt, a 06-76/795-729-os telefonszámon.
Állás adatai
Állás azonosító:
|
1235 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
munkavédelmi hatósági feladatok ellátása |
Munkavégzés helye: |
Kecskemét |
Jogviszony típusa: |
Határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2025.06.20. |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
munkavédelmi hatósági feladatok ellátása