agrártámogatással kapcsolatos (kérelemkezelési) feladatok (Kecskemét, Kiskunhalas) ellátása

A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal vezetője a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény 83. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Agrár- és Vidékfejlesztést Támogató Főosztálynál Agrártámogatással kapcsolatos (kérelemkezelési) feladatok (Kecskemét, Kiskunhalas) ellátására.

Főbb feladatok

  • A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Agrár- és Vidékfejlesztést Támogató Főosztály feladat- és hatáskörébe tartozó kérelemkezelési és az azokkal összefüggő feladatok vonatkozó jogszabályok és előírások szerinti ellátása.
  • Iratkezelés, adatrögzítés, kérelmek formai ellenőrzése, jogosultságvizsgálatok lefolytatása, hiánypótlás, adatbekérés, kérelmek tartalmi ügyintézése, ellenőrzési jegyzőkönyvek kiértékelése, kapcsolattartás a Helyszíni Ellenőrzési Osztállyal, módosítások, pontosítások kezelése, kérelmek visszavonásának, részleges visszavonásának kezelése, fellebbezések kezelése, saját hatáskörű javítások, új eljárások lefolytatása, jelentések készítése.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Felsőoktatásban agrár, államtudományi, gazdaságtudományok, műszaki, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, pedagógusképzés képzési területen szerzett végzettség, jogi képzési területen szerzett jogász szakképzettség,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség.
  • Elvárt kompetenciák:
  • megbízhatóság, felelősségvállalás, problémamegoldó-, döntéshozatali-, és önálló munkavégzési képesség,
  • együttműködési, konfliktuskezelési és konfliktus- megelőzési képesség,
  • hivatástudat, pontosság, kiváló szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség

Illetmény és juttatások

  • A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény, valamint a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • agrár területen vagy agrártámogatásokkal kapcsolatos területen szerzett szakmai gyakorlat,
  • közigazgatási szakvizsga, közigazgatási tanulmányok szakirányú továbbképzés,
  • igazgatási területen szerzett vagy egyéb közigazgatási gyakorlat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások

  • 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti részletes fényképes szakmai önéletrajz
  • hatósági bizonyítvány, amely igazolja, hogy a kormányzati szolgálati jogviszonyt létesíteni szándékozó személy büntetlen előéletű, illetve nem áll kormánytisztviselői foglalkozástól eltiltás hatálya alatt
  • iskolai végzettséget igazoló okmányok másolatai
  • az egyéb pályázati feltételek meglétét igazoló okmányok, illetve azok másolatai
  • aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában szereplő személyi adatainak, a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, megismeréséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén pályázati anyaga elbírálás nélkül, automatikusan törlésre/visszaküldésre kerül)
  • A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Pozsonyi Gabriella, a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Agrár- és Vidékfejlesztést Támogató Főosztály főosztályvezetője ad, a 06-76/814-530 telefonszámon.

Állás adatai

Állás azonosító: 1201
Pozíció pontos megnevezés: agrártámogatással kapcsolatos (kérelemkezelési) feladatok (Kecskemét, Kiskunhalas) ellátása
Munkavégzés helye: Kecskemét
Jogviszony típusa: Határozott
Napi munkaidő: Teljes munkaidőben
Jelentkezési határidő: 2025.04.30.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: agrártámogatással kapcsolatos (kérelemkezelési) feladatok (Kecskemét, Kiskunhalas) ellátása