agrártámogatással kapcsolatos (kérelemkezelési) feladatok (Kecskemét, Kiskunhalas) ellátása
A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal vezetője
a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény 83. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Agrár- és Vidékfejlesztést Támogató Főosztálynál
Agrártámogatással kapcsolatos (kérelemkezelési) feladatok (Kecskemét, Kiskunhalas) ellátására.
Főbb feladatok
- A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Agrár- és Vidékfejlesztést Támogató Főosztály feladat- és hatáskörébe tartozó kérelemkezelési és az azokkal összefüggő feladatok vonatkozó jogszabályok és előírások szerinti ellátása.
- Iratkezelés, adatrögzítés, kérelmek formai ellenőrzése, jogosultságvizsgálatok lefolytatása, hiánypótlás, adatbekérés, kérelmek tartalmi ügyintézése, ellenőrzési jegyzőkönyvek kiértékelése, kapcsolattartás a Helyszíni Ellenőrzési Osztállyal, módosítások, pontosítások kezelése, kérelmek visszavonásának, részleges visszavonásának kezelése, fellebbezések kezelése, saját hatáskörű javítások, új eljárások lefolytatása, jelentések készítése.
Munkakör betöltésének feltételei
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Felsőoktatásban agrár, államtudományi, gazdaságtudományok, műszaki, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, pedagógusképzés képzési területen szerzett végzettség, jogi képzési területen szerzett jogász szakképzettség,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség.
- Elvárt kompetenciák:
- megbízhatóság, felelősségvállalás, problémamegoldó-, döntéshozatali-, és önálló munkavégzési képesség,
- együttműködési, konfliktuskezelési és konfliktus- megelőzési képesség,
- hivatástudat, pontosság, kiváló szintű szóbeli és írásbeli kifejezőkészség
Illetmény és juttatások
- A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény, valamint a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Közszolgálati Szabályzata rendelkezései az irányadók.
Munkakör betöltése során előnyt jelent
- agrár területen vagy agrártámogatásokkal kapcsolatos területen szerzett szakmai gyakorlat,
- közigazgatási szakvizsga, közigazgatási tanulmányok szakirányú továbbképzés,
- igazgatási területen szerzett vagy egyéb közigazgatási gyakorlat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások
- 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti részletes fényképes szakmai önéletrajz
- hatósági bizonyítvány, amely igazolja, hogy a kormányzati szolgálati jogviszonyt létesíteni szándékozó személy büntetlen előéletű, illetve nem áll kormánytisztviselői foglalkozástól eltiltás hatálya alatt
- iskolai végzettséget igazoló okmányok másolatai
- az egyéb pályázati feltételek meglétét igazoló okmányok, illetve azok másolatai
- aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában szereplő személyi adatainak, a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, megismeréséhez hozzájárul (ennek hiánya esetén pályázati anyaga elbírálás nélkül, automatikusan törlésre/visszaküldésre kerül)
- A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Pozsonyi Gabriella, a Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Agrár- és Vidékfejlesztést Támogató Főosztály főosztályvezetője ad, a 06-76/814-530 telefonszámon.
Állás adatai
Állás azonosító:
|
1201 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
agrártámogatással kapcsolatos (kérelemkezelési) feladatok (Kecskemét, Kiskunhalas) ellátása |
Munkavégzés helye: |
Kecskemét |
Jogviszony típusa: |
Határozott |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2025.04.30. |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
agrártámogatással kapcsolatos (kérelemkezelési) feladatok (Kecskemét, Kiskunhalas) ellátása